wtorek, 29 grudnia 2015

Pierwsze kroki.

        Nie mam większego doświadczenia w prowadzeniu bloga. Szczerze to nawet nie wiem o czym miałby być. Myślę, że zrobię taki wielotematowy, że tak się wyrażę. Postaram się by był twórczy, ciekawy, interesujący, momentami pewnie nawet osobisty, chociaż nie mam w zwyczaju się skarżyć ani chwalić. Po prostu postanowiłam zrobić coś nowego, zająć się czymś, co będzie mi zajmowało pewną część dnia, a jednocześnie dawało satysfakcję. Na pewno będę tym, którzy zaczną mnie czytać, polecać jakieś książki, mangi, gry bądź anime, ponieważ sama bardzo to lubię i czasami wręcz boli mnie gdy dobre książki cały czas leżą na półkach i nieświadomi ludzie nie wiedzą jaki skarb mijają. Nie żebym miała w tym względzie jakąś wielką wiedzę ;).
        Nie mam chyba żadnych oczekiwań co do tego bloga, bardziej do siebie, gdyż, szczerze mówiąc, mam pewne problemy z systematycznością ;D.
        A nawiązując do osobistego charakteru tego bloga, to właśnie wygasło mi w piecu :). Trzeba się tym zająć.

Aaa... I dzisiaj są urodziny mojego taty ;).
        G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz