piątek, 11 marca 2016

Trochę Pamiętnika

W czasie pisania tej notki siostra katuje mnie serialami typu ,,Trudne sprawy". To prawda, że zabijają kreatywność, bo przez nie uciekły mi wszystkie pomysły na posta... A trzeba w końcu coś napisać myślę, bo tak zalegać z terminami to też nie dobrze. Siedzi mi w głowie niedopełniony obowiązek. A więc coś niecoś ode mnie. To może nie być ciekawe, gdyż piszę co mi ,,ślina na język przyniesie".
Toster się niepokojąco dymi, rodzeństwo rozprawia nad moimi przyszłymi zarobkami za książkę i że podzielą się nimi 50/50 a ja wyląduję na bruku. Chcą także odebrać swoją ,,gażę" gdy mój luby wróci ze szkolenia i sprzedać mój samochód na złom, bo podobno do niczego innego się nie nadaje.
Mam nie jeść tostów, bo mi to negatywnie wpłynie na potencję...

(Brat z siostrą... Niewyraźnie, bo w genach mamy nie usiedzenie na dupie ;))

Właśnie się zorientowali, że zapisuję co mówią i postanowili milczeć. Ta jasne...
Brat stwierdził, że mam mózg orzeszka mniejszego niż jądro jego chłopaka... nie wiedziałam, że jest gejem, w końcu nie tak dawno chodził z taką jedną blondyna... panta rei i wszystko się zmienia.
Próbuje mi wmówić, że chodzi o mojego chłopaka. Nie chcę wiedzieć gdzie oglądał jego jaja...
Jest za rano by z nimi dłużej siedzieć... ale gdzie ja mam się podziać, zapytuję, gdy mieszkamy w jednym domu, a ja jestem zbyt leniwa, by iść na spacer. Poza tym to by było tylko złudzenie wolności.

(Siostra. Widać, że nie ma cycków :D)

Dostałam mukę. W ramię. Za  źle przybitego żółwika. A jestem zbyt leniwa by oddać. Chociaż brat stoi na wyciągnięcie ręki. Czuję się trochę tak jak śpiący kot dźgany palcem... Tyle, że nie chce mi się gryźć, więc tylko śpię. Rano tak jest zawsze, teraz przynajmniej nie muszę nigdzie wychodzić. Pozytyw studiowania pedagogiki specjalnej: wolne piątki. Na pewno jest więcej tych pozytywów, ale po przebudzeniu wolny piątek przesłania wszystko inne.

Wiem, bardzo krótka notka. Mogłabym wiele napisać o tym jak wróciłam do łóżka, naprawdę, ale to zbyt osobiste ;P.

Dobrego dnia;).

2 komentarze:

  1. Haha bardzo ciekawy wpis :P uśmiałam się troszke :P <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rodzeństwo potrafi być troszkę zabawne:D

      Usuń