środa, 20 lipca 2016

Liebster Award

Zostałam nominowana przez http://thedemoninsidebyedi.blogspot.com do Liebster Award. Nie wiedziałam co to, ale wydało się ciekawe, więc jadziem :).
A, nominuję http://wiktycjapodrywaja.blogspot.com, zabaw się Ercia ;P. Pytania pod spodem :)

1. Kto jest twoim idolem i wzorem do naśladowania?
   Ciężko powiedzieć, na pewno wzorem są moi rodzice, ale idolem? Chyba nie mam kogoś takiego.

2. Jakiej muzyki słuchasz?
   A to różnie, za bardzo się nie ograniczam, chociaż obracam się w stylu metal, rock, punk rock, blues. Lubię także artystów w stylu Czesława Niemena bądź Edyty Geppert.

3. Podaj jedną swoją cechę.
   Usłyszałam, że jestem zawzięta ;).

4. Co cię skłoniło do pisania bloga?
   Chciałam gdzieś wrzucać swoje opowiadania. No dobra, trochę namówił mnie mój chłopak ;).

5. Co sądzisz o dzisiejszej modzie i stylach ubierania się?
   O większości dzisiejszej mody sądzę... Nie, nie chcę się niecenzuralnie czy obraźliwie wyrażać. Jednak gdy na to patrzę to zaczynam wierzyć w stwierdzenie, że lepiej to już było.

6. Czy chciałabyś wrócić do czasów bez technologii i zjebanych ludzi?
   Czasami tak. Mam nastroje, w których marzy mi się wybuch słoneczny, który rozwali wszystkie nasze kabelki. Tylko jak wtedy grałabym w Dragon Age'a bądź Pillars of Eternity :).
   Poza tym widzę te zamieszki... 
   Ale cofnąć się w czasie bym nie chciała, to wszystko dookoła ma swoje plusy :)

7. Co sądzisz o ludziach wyróżniających się typu, emo,metal,goth?
  Emo mnie odstręczają, za dużo jęczą i są tacy ,,wrażliwi", łapki sobie tną, bo ich chłopak/dziewczyna rzucił/a, wszędzie widzą problemy. Nie mówię, że tak mają wszyscy, Emo, jako subkultura, na pewno po coś istnieje i ma jakiś sens. Ja po prostu tego nie czuję.
   Co do reszty to sama mam kilku takich znajomych, aczkolwiek ciężko w tych czasach znaleźć kogoś kto byłby na przykład czystym metalem. Uważam, że to dobrze :).

8. Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie ze szkoły?
   Nie mam jakichś specjalnie najlepszych wspomnień, ja ogólnie nie lubiłam szkoły, więc najlepiej było jak się skończyła ;).

9. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
   Najlepiej mi idzie na gitarze (chociaż wciąż nie mogę znaleźć nowo kupionych strun, a nie pogram za bardzo, bo dwie poszły :)). Trochę na perce pykam, ale ostatnimi czasy ją zaniedbałam, bo to duży instrument i stoi u rodziców w szopie (spoko, w miarę szczelna jest ;))

10. Jakie jest twoje największe marzenie?
   Podobno przyziemne :). Mieć własny dom, bym podróżując miała gdzie wracać :).

11. Jaki masz styl ubierania się?
   Poza glanami nic specjalnego :). Chyba że coś mi odbije albo poniesie mnie fantazja, wtedy niejednego klauna bym zawstydziła ;)




Pytania dla Erciaka:

1. Co jest twoją ulubioną czynnością?
2. Masz jakieś ulubione opowiadania bądź książki?
3. Jakie żarty lubisz najbardziej?
4. Która pora roku, twoim zdaniem, jest najlepsza?
5. Co sądzisz o dzisiejszym zapędzie do diet, weganizmu i tego typu spraw?
6. Co sądzisz o tym, że facet np. otwiera przed kobietą drzwi, bądź całuje w rękę?
7. Jakie są Twoje ulubione zwierzęta?
8. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Jakie gry lubisz najbardziej?
10. Co sądzisz o starszych ludziach?
11. Jakie są twoje ulubione bajki?

1 komentarz:

  1. Dziękuje za nominację, której w ogóle się nie spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń