piątek, 18 listopada 2016

Co z ,,Za Nocą"

Tak się zastanawiam nad pewną kwestią od jakiegoś czasu: Czy mam wciąż kontynuować moje opowiadanie: ,,Za Nocą"? Główną wątpliwością jest to, że nie widzę czytelników :). Wiem, że to kwestia tego, jak rzadko pojawiają się rozdziały, ale i pewnie nie bez wpływu jest treść i fabuła. Dlatego pytam tych, co jeszcze czasami tu zaglądają: Mam kontynuować to opowiadanie? Czy jesteście zainteresowani czytaniem go? :)

Dzisiaj tak krótko, od was zależy treść następnego posta :).

4 komentarze:

  1. Ja czytam ;) i czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam link do twojego bloga od przyjaciółki i z zapartym tchem czytałam "Za Nocą". Serce na moment aż mi stanęło, gdy zobaczyłam, że nie ma już dalszych części. Tak bardzo bym chciała dowiedzieć się co mogłoby być dalej.. Ale wiem, że pisanie czegoś dla jednej osoby może nie mieć sensu. Tak więc dziękuję za tyle ile było. Cudo <3 Powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się na takich czytelników :>
      Chciałam niedługo kontynuować to opowiadanie, dla siebie, ale jeżeli zdarzy Ci się kiedyś tu jeszcze zajrzeć to daj znać, będę mogła Ci podesłać to co napiszę bądź tutaj opublikować :)

      Usuń