wtorek, 27 grudnia 2016

Szturkotowce!

        Miało być opowiadanie, wiem, ale muszę przyznać, mój humor ostatnimi czasy nie jest najlepszy co odbija się na mojej wenie i inwencji twórczej, a nie chcę spartolić rozdziału. W zamian za to chciałabym Wam przedstawić krótką kocią galerię, która nawet mi poprawia nastrój :). Po świętach trzeba odpocząć, ta galeria na pewno przy tym pomoże ;).
        Wiem, że mogłabym to dać do JaJanusz, ale tu będzie dużo ponad Janusza :D


Jak się przyjrzycie zauważycie, że ma pomarańczowy kinol :D. 5 minut spokoju gdy się da takiemu puszkę do wyczyszczenia, można się nawet pokusić o zjedzenie kanapki :D
Jak się przyjrzycie zobaczycie pomarańczowy nosek :). Dać takiemu puszkę do wyczyszczenia, 5 minut spokoju, można się nawet pokusić o zjedzenie kanapki :D. No właśnie... tylko trzeba się wyrobić...



,,Too... Jaki mamy dzisiaj dzień?"

Jeszcze ten mały pedałował nóżkami, ale zgubiłam nagranie w odmętach laptopa :(

Taki mały się przybłąkał czy go podrzucili, a nie było serca zostawić na pastwę losu :(. Ktoś ma ochotę adoptować? :)

Przekładaniec sprzed kilku tygodni ;D. Jak jeszcze mieszkały z nami :)

Hrrrr, hrrr, hrrr, hrrr...

,,Czymże jest kupa przy nieskończoności Wszechświata? A tak... Kupą..."

Prawie bliźniaki O.o... Chyba... Bardzo prawie...

I weź tu się rusz... A tak to drapie w ryj i krzyczy gdy się ktoś chce przytulić... Samolubna menda...

Miła z niego poduszka :).

Jestem w centrum Koćświata. Hrrr, hrrr, hrrr...

Kocie kółko adoracji :).
,,Ułożenie nogi 30' względem reszty ciała. Można spać. Hrrr, hrrr, hrrr...

Zzzz


        Już mi lepiej :). Mam nadzieję, że na Was galeria będzie miała podobny wpływ ;).

4 komentarze:

  1. Jeju kotki uwielbiam kocham koty są cudowne sama mam ich dużo.
    Jeju śliczne są :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/09/co-staoby-sie-gdy-bys-umara.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, kurcze, takie wspaniałe komentarze mi napisałaś i obiecałam sobie wejść do Ciebie, lecz muszę Cię o wiele poprosić, bo po prostu moje biedne oczy krzyczą ;-;
    Polecam zaprowadzić porządek estetyki na blogu, bo u góry wszystko mi się miesza i nie mogę rozczytać. Menu ma być czytelne! :P I jakiś porządny spis opowiadań, które to które, bo wywnioskowałam chyba dobrze, że masz ich tu kilka, a ja totalnie nie wiem za co i jak się zabrać, jakiś opis zachęcający może?
    Proszę ładnie :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za rady :) Jak tylko będę miała więcej czasu usiądę przy tym, nie znam się szczerze na tym, ale może coś wypracuję :)

      Usuń